آموزش استفاده از بایننس در ایران؛ VPN بهتر است یا VPS؟

نحوه صحیح اتصال به صرافی بایننس Binance exchange همیشه برای کاربرهای ایرانی یک چالش بزرگ به حساب آمده است که در این پست قصد داریم شما را با روش‌های صحیح اتصال به صرافی بایننس آشنا کنیم.
برای اتصال به صرافی بایننس ما از دو روش امن می‌توانیم استفاده کنیم که شامل

اتصال از طریق VPS وی پی اس یا Virtual Private server
اتصال از طریق VPN وی پی ان یا Virtual private network

برای بایننس vpn بهتر است یا vps؟
ورود به بایننس با VPS
VPS یا همان Virtual private server یا سرور مجازی در واقع یک کامپیوتری که در یک کشور دیگر موجود می‌باشد و ما از طریق وصل شدن یا ریموت شدن به آن سرور مجازی می‌توانیم به صرافی بایننس متصل شویم اما VPS یک سری معایب به همراه دارد که یکی از معایبش هزینه بالای ماهیانه آن می‌باشد که به طوری که برای تهیه آن شاید مجبور باشید که چند صد هزار تومان هزینه کنید. یکی دیگر از ایرادات VPS‌های خارجی سرعت اتصال پایین می‌باشد که به طور کلی سرورهای مجازی خارج از کشور ایران به علت فواصلی که دارد سرعت اتصال اینترنت کمتری را برای کاربران داخل ایران به ارمغان می‌آورد و شاید این موضوع شما را برای کار کردن با صرافی بایننس دچار مشکل کند.
ورود به بایننس با VPN
خب قطعا تمامی افراد این روزها با VPN یا Virtual private network آشنا هستیم و اما نکته مهم این است که ما به هیچ عنوان برای اتصال به صرافی بایننس Binance exchange نباید از VPN رایگان استفاده کنیم و مشکلی که VPNهای رایگان دارند که با هر بار اتصال به VPNهای رایگان آی پی جدیدی به ما داده می‌شوید و ما برای اتصال به صرافی بایننس باید با یک آی پی متصل شویم در غیر این صورت امکان ریسک بسته شدن اکانت یا حساب کاربری در بایننس بسیار زیاد خواهد بود.
اما روشی که خود ما مدت‌هاست از آن استفاده می‌کنیم VPNهایی که با آی پی ثابت یا ip static هستند، می‌باشد. مزیت VPN با آی پی ثابت نسبت به VPS یا وی پی اس:

هزینه کمتر
سرعت اتصال بالاتر

برای اطمینان از این که بخواهیم بدانیم VPN که در حال استفاده هستید آی پی ثابت به شما ارائه می‌دهد یا خیر با هم دیگر می‌توانیم سوابق وارد شدن به بایننس را چک و یا بررسی کنیم.
ابتدا وارد حساب کاربری یا اکانت (Account) شوید، سپس به قسمت Security یا امنیت بروید و در آخر می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Login Activity سوابق وارد شدن به حساب کاربریتان را مشاهده کنید. که در واقع با چک یا بررسی کردن IP Address اگر گزینه‌ها با گزینه‌های قبلی مشابه بودند یعنی آی پی شما ثابت و بدون مشکل بوده است. علاوه بر موضوع آی پی آدرس، مشخصات دیگه‌ای چون تاریخ (Date) / منبع یا دستگاهی که با آن وارد شده‌ایم (source) / وضعیت (Status) را هم به شما نشان خواهد داد.
یکی از مزایای VPNهای آی پی ثابت یا ip static این است که معمولا به شما اکانت یا حساب‌های کاربری دو کاربره می‌دهند.
چگونه در صرافی بایننس بلاک نشیم؟
صرافی بایننس Binance Exchange The World یک صرافی چینی که در کشور مالت واقع شده و بزرگترین صرافی Cryptocurrency در دنیا به حساب می‌آید که بیش از 1100 کوین و یا توکن در این صرافی خرید و فروش بشود و 98 درصد از ایرانی‌هایی که در صرافی‌های خارجی ترید Trade می‌کنند، صرافی بایننس را به عنوان صرافی اصلی خودشان انتخاب می‌کنند این در حال است که صرافی بایننس اجازه وارد شدن کاربرانی که با آی پی ایران هستند را نمی‌دهد. برای این اتصال از VPN آی پی ثابت یا ip static یا VPS (Virtual private server) بهره‌گیری نمایید و چند نکته مهم وجود دارد که باید آن‌ها را بدانید:

زمانی که به VPN با آی پی ثابت یا VPS متصل شدید می‌توانید با مراجعه به آدرس whatismyipaddress.com متوجه شوید که الان این اتصال آدرس لوکیشن شما را از ایران خارج کرده است یا خیر (به این نکته دقت کنید که اگر از وی پی ان‌های نرم افزاری یا رایگان استفاده می‌کنید این VPNها ممکن هستند لوکشین شما را از سرورهای مختلف جا به جا کنند که این موضوع برای بایننس شک بر انگیز است و سبب می‌شود حساب کاربری شما قفل یا بسته و یا BAN شود.
نکته دوم این است که بلاک شدن در بایننس نقطه آخر دنیا نیست و می‌توانید با نامه نگاری و پشتیبانی بایننس و با رعایت یک سری مراحل قانونی و اداری موجودی حساب خودتان را خالی کنید و مجددا به ایجاد یک حساب کاربری دیگه یا جدید بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *