افزایش قیمت اتریوم تا ۱,۷۰۰ دلار؛ کمتر از دو روز تا عرضه قراردادهای CME

با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه قراردادهای آتی اتریوم در بورس کالای شیکاگو (CME)، قیمت اتریوم هم با عبور از ۱,۷۰۰ دلار، برای چندمین بار در هفته‌های گذشته اوج تاریخی خود را شکست.
به گزارش کوین دسک، قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته، توانست تا ۱,۷۶۰ دلار اوج بگیرد. در حال حاضر هم هر واحد اتریوم با قیمت ۱,۶۶۶ دلار معامله می‌شود. داده‌های بازار نشان می‌دهد که قیمت اتریوم از روز دوشنبه تا به حال جهشی ۳۰ درصدی داشته است.
همچنین بخوانید: عرضه قراردادهای آتی CME برای اتریوم؛ هفته پرنوسان در انتظار دومین رمز ارز بازار
الکس کروگر (Alex Kruger)، معامله‌گر و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، در پیش‌بینی اخیر خود اعلام کرد که قیمت اتریوم پیش از عرضه قراردادهای آتی در بورس کالای شیکاگو به ۱,۹۲۰ دلار می‌رسد. این قراردادها ۸ فوریه (۲۰ بهمن) عرضه خواهند شد.
نمودار قیمت اتریوم
روند فعلی اتریوم مشابه روند قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ است. دسامبر سال ۲۰۱۷ و چند هفته مانده به عرضه قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو، قیمت بیت کوین از ۶,۲۰۰ دلار تا ۱۹,۷۸۳ دلار صعود کرد. قیمت بیت کوین یک سال بعد و در دسامبر سال ۲۰۱۸ تا ۳,۲۰۰ دلار سقوط کرد.
کروگر در این باره گفت:
انتظار ندارم که قیمت [اتریوم] بعد از عرضه قراردادهای آتی اتریوم مثل سال ۲۰۱۷ [برای بیت کوین] سقوط کند. به دو دلیل اینطور فکر می‌کنم؛ اول اینکه بازار فعلی بالغ‌تر است، جریان‌های کلان اقتصادی با آن زمان تفاوت دارند و بازیگران بازار بازیگران قبلی نیستند. دوم اینکه اتریوم یک دارایی با نرخ بتای بالاتر است. بیت کوین بر بازار سلطه دارد و جهت بازار را تعیین می‌کند. اتر هم به‌دنبال آن حرکت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *