بایننس: برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به نظر سلبریتی‌ها توجه نکنید

صرافی بایننس اخیراً یک کمپین تبلیغاتی راه‌انداخته است و در آن مردم را تشویق می‌کند که بدون توجه به نظر سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور، تنها با تکیه بر تحقیقات خود اقدام به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کنند. قرار است به بخشی از کسانی که در این کمپین شرکت می‌کنند، به‌عنوان پاداش NFT داده شود.به گزارش کوین تلگراف، به نظر می‌رسد که لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی (NFL) و جامعه بلاک چین شیفته یک‌دیگر شده‌اند؛ چرا که هر روز خبرهای زیادی درباره همکاری این دو پخش می‌شود. برای مثال، برخی از بازیکنان این لیگ می‌خواهند دستمزد خود را با ارزهای دیجیتال بگیرند؛ یا اینکه تام بردی (Tom Brady)، اسطوره ملی فوتبال آمریکا، قرار است بازار توکن‌های غیرمثلی خودش را راه‌اندازی کند. علاوه بر اینها، لیگ ملی فوتبال آمریکا قرار است NFTهای مخصوص خودش را به شرکت‌کنندگان سوپر بول (Super Bowl)، مسابقه سالانه نهایی لیگ فوتبال آمریکایی، ارائه کند.با نزدیک‌شدن به سوپر بول مطمئناً طرفداران این مسابقه منتظر تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتال هستند. حال بایننس، بزرگترین صرافی رمز ارز جهان، در یکی از کمپین‌های بازاریابی خود به کاربران هشدار داده است که تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال را در جریان برگزاری رقابت سوپر بول، چندان جدی نگیرند. بایننس که در مقایسه با دیگر صرافی‌های رمز ارز ، بیشترین حجم معاملات را دارد، از خودِ سلبریتی‌ها برای تأکید بر این مسئله استفاده کرده است.این صرافی هفته گذشته اولین ویدئوی کمپین خود را با حضور جیمی باتلر (Jimmy Butler)، مهاجم تیم بسکتبال میامی هیت (Miami Heat)، منتشر کرد. باتلر در این ویدیو گفته بود که «می‌تواند درباره چیزهای زیادی بینندگان را نصیحت کند اما نمی‌تواند درباره مسائل مالی آنها را راهنمایی کند». او به بینندگان هشدار داده است که در ادامه افراد زیادی به آنها خواهند گفت که باید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند، اما کار درست این است که هرکس با تحقیق خودش چنین تصمیمی بگیرد. شعار این کمپین این است که به‌جای اعتماد به سلبریتی‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی، «به خودتان اعتماد کنید».بایننس در کمپین خود از تماشاگران این بازی خواسته است هر بار که در جریان رقابت سوپر بول تبلیغی پخش شد و فرد مشهوری درمورد ارزهای دیجیتال صحبت کرد، زنگ هشدار موجود در سایت کریپتو سِلِب اَلِرت (CryptoCelebAlert.com) را به صدا در بیاورند. برای ایجاد انگیزه، بایننس به ۲,۲۲۲ نفر از افرادی که این کار را انجام دهند، یک «POAP NFT» با تصویر جیمی باتلر هدیه می‌دهد. POAP یک نوع NFT خاص است که به شرکت‌کنندگان رویدادهای مجازی و واقعی به‌عنوان پاداش اعطا می‌شود. جی بالوین (J Balvin)، ستاره موسیقی سبک رگاتون، هم به این کمپین پیوسته است. او در ویدیوی جدید خود از مردم خواسته است که درباره ارزهای دیجیتال از او سؤال نپرسند؛ چراکه او هم خودش در حال یادگیری این حوزه است. او حتی اعتراف کرد که وقتی دیگران از او می‌خواهند درباره ارزهای دیجیتال نصیحتشان کند، احساس حماقت می‌کند.به نظر می‌رسد که هدف بایننس از مشارکت با این افراد مشهور این است که کاربران را با پلتفرم خود و بخش آموزشی وب‌سایتش آشنا کند. طبق گفته‌های این شرکت، والنتینا شوچنکو (Valentina Shevchenko)، مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، در آینده به این کمپین می‌پیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *