تحلیل‌گر مطرح: بیت کوین همچنان در بلندمدت حمایت دارد

باوجود نوسانات کوتاه‌مدت، تحلیل‌گران بر این باورند که روند صعودی قیمت بیت کوین دست نخورده است. کارشناسان همچنین خاطرنشان می‌کنند که ممکن است برخی از معامله‌گران به‌سمت سرمایه‌گذاری در آلت کوین‌ها بروند.
به گزارش کوین دسک، تثبیت یک ماهه قیمت بیت کوین بین ۵۰,۰۰۰ تا ۶۰,۰۰۰ دلار نشان‌دهنده جدال بین خریداران و فروشندگان است. اما با درنظر گرفتن چشم‌انداز بلندمدت، می‌توان گفت که به روند صعودی خدشه‌ای وارد نشده است.
به گفته کتی استاکتون (Katie Stockton)، تحلیل‌گر تکنیکال در فرلید استراتژیز (Fairlead Strategies)، درنظر داشتن این نکته مهم است؛ چراکه برخی از تریدرهای رمز ارز درگیر نوسان کوتاه‌مدت می‌شوند.
استاکتون در مصاحبه‌ای با فرست مووِر (First Mover)، گفت:
شکست‌های مقاومتی که در بیت کوین مشاهده کرده‌ایم اکنون فراتر رفته است.
او ترجیح می‌دهد برای رسیدن به یک هدف صعودی، یک شکست مقاومتی قطعی را در فاز تثبیت کنونی ببیند.
استاکتون می‌گوید باوجود افزایش نوسان کوتاه مدت، کاهش حدود ۳ تا ۶ درصدی، تأثیر کمتری بر روی نمودار دارد. این نشان دهنده حمایت مداوم از سوی روند و اندیکاتورهای شتاب قیمت است.
با تثبیت بیت کوین، تریدرها می‌توانند به پتانسیل آلت کوین‌ها برای صعود نیز نگاهی داشته باشند. استاکتون می‌گوید:
چرخش بیت کوین قطعاً به نفع سایر ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد.
نمودار قیمت روزانه بیت کوین روند صعودی بلندمدت را نشان می‌دهد، البته با اشباع خرید کوتاه‌مدت و سیگنال‌های مومنتوم که سرعت حرکت آنها در حال کاهش است
استاکتون از نمودار چرخش نسبی (RRG) برای سنجش روند ۵ روزه و شتاب حرکت آلت کوین‌ها در برابر بیت کوین استفاده می‌کند.
قیمت ایاس در پنج روز گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته است، درحالی‌که قیمت اتریوم در همین دوره زمانی جایگاه خود را از یک چهارمِ در حال پیشرفت به یک چهارمِ برتر تغییر داده است. بااین‌حال استاکتون اشاره کرد که یک پولبک به زیر ۱,۹۷۴ دلار در اتریوم می‌تواند شکست مقاومتی ناموفقی را ثبت کند و راه را برای یک پولبک عمیق‌تر یا تثبیتی دیگر باز کند.
نمودار چرخش نسبی ۵ روزه که قدرت نسبی و مومنتوم آلت کوین‌ها را در برابر بیت کوین نشان می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *