آموزش استیک (Stake) در کوینکس و کسب درآمد از آن

ماین کردن یا فرآیند ماینینگ به دو روش انجام می‌شود؛ روش اول، روش سنتی است که در آن شما به وسیله یک دستگاه، برای خودتان یک ارز را ماین می‌کنید و به اصطلاح آن رمز ارز را به دست می‌آورید؛ اما در روش جدید و مدرن استیک ماینینگ جای روش سنتی را گرفته است. در مقاله آموزش استیک در کوینکس قصد داریم روش جدید را باهم بررسی کنیم.
در روش مدرن شما از دارایی‌هایی که در حال حاضر دارید و هولد کرده‌اید، می‌توانید ارزهای دیجیتال دیگر را ماین کرده و به دست آورید و روز به روز دارایی‌های هولد شده خود را افزایش دهید.
استخراج به روش استیک کردن فرآیندی است که شما را از خرید یک دستگاه ماینر یا استخراج کننده بی‌نیاز می‌کند و شما دیگر نیاز نیست یک دستگاه پر سروصدا با هزینه برق بسیار بالا را برای ماین کردن خریداری کنید تا برای شما رمز ارز ماین کند.
در این روش، شما از سرمایه خود در بازار رمز ارز استفاده می‌کنید، آن را در یک صرافی استیک می‌کنید و روز به روز سرمایه شما بیش‌تر می‌شود و ارزهای دیجیتال بیش‌تری به دست می‌آورید.
صرافی‌های معتبر برای استیک کردن بایننس و کوینکس هستند که به علت مشکلات به وجود آمده برای صراقی بایننس، ما در این مقاله قصد داریم آموزش استیک در صرافی کوینکس را به طور کامل برای شما شرح دهیم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.
سرفصل‌های این مقاله
استیک در کوینکس چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟
همانطور که گفتیم یکی از روش های کسب درآمد در دنیای رمزارزها داشتن ماینر و استخراج رمزارزهاست. به این شکل که شما با استفاده از ماینر امنیت سیستم را با ایجاد زنجیره ای از بلوک ها و تایید تراکنش ایجاد و در ازای آن پاداش دریافت می کنید.
این سبک استخراج را که مختص به بلاکچین های سنتی است، روش Proof Of Work که به معنی اثبات کار است، شناخته می شود و با اختصار POW شناخته می شود.
اما با پیشرفت علوم رمزنگاری و ظهور بلاکچین های جدید، روش Proof Of Stake که به معنی اثبات سهام است و با نماد POS نمایش داده می شود، جایگزین روش های قبلی شد.
در این روش شما به عنوان یک نود، یکی از هزاران هزار کاربری هستید که زنجیره تایید تراکنش را به وجود می‌آورند و این نودها هستند که امنیت و تایید تراکنش را ایجاد می‌کنند و در ازای آن، براساس میزان رمزارزی که استیک کرده اید پاداش به دست می‌آورید.
آموزش استیک (Stake) در کوینکس
کوینکس از تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۱ شبکه بلاکچین خودش را از اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS) تغییر داد.
در روش اثبات سهام شما با استیک در کوینکس و نگهداری داراییتان در بخش استیک ماینینگ کوینکس به طور اتوماتیک پاداش استخراج به دست می‌آورید.
۱. برای استیک کردن ارزهای خودتان در صرافی کوینکس ابتدا باید وارد آدرس رسمی سایت کوینکس با آدرس com شوید.

۲. سپس وارد قسمت Mining شده و Stake Mining را انتخاب کنید تا تمام پروژه‌های استیک برای شما نمایش داده شود.
نکته مهم در این بخش این است که از نظر زمانی این اخبار اعتبار داشته باشند و زمان آن ها به پایان نرسیده باشد.

در منو استیک ماینینگ گزینه‌های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

All: تمامی پروژه‌های مربوط به فرآیند استیک را نمایش می‌دهد.
In progress: پروژه‌های در حال اجرا
Coming Soon: پروژه هایی که به زودی اجرا می‌شود
Finished: پروژ هایی که تموم شدن و مهلتشون به پایان رسیدن است نشان داده می‌شود.

اثبات کار (POW)
اثبات کار برای تایید تراکنش‌ها در شبکه‌های غیر متمرکز است که به آن استخراج یا ماینینگ می‌گویند.
در این روش افراد داوطلب می توانند قدرت پردازشی سخت افزار کامپیوتر خود را به شبکه یک رمز ارز مانند بیت کوین اختصاص بدهند و با کمک به تایید تراکنش‌ها از شبکه پاداش دریافت کنند.
اثبات سهام (POS) در آموزش استیک
اثبات سهام یک روش جایگزین برای تایید تراکنش‌ها در شبکه‌های غیر متمرکز است که به سخت افزار و مصرف برق نیاز ندارد؛ در یک شبکه مبتنی بر اثبات سهام افرادی که بخواهند در کار تایید تراکنش‌ها شرکت کنند، باید رمز ارز آن شبکه را بخرند و در کیف پول خود به شبکه اختصاص دهند یا به اصطلاح سهام گذاری کنند.
به این ترتیب در ازاری سهامی که در اختیار شبکه قرار داده‌اند به طور مرتب مقداری به ارزهای دیجیتال آن‌ها اضافه می‌شود.
برای درک بهتر مطلب آموزش استیک به مثال زیر از یک پروژه استیک در کوینکس توجه کنید:
رویدادMM Mining  که مخفف “Market Making Mining” است و به معنای بازسازی خودکار می‌باشد، یکی از پروژه‌های استیک صرافی کوینکس است که در آن (طبق تصویر) شما باید در بخش MM Acount، ابتدا دارییتان را به CET/USDT تبدیل کنید و سپس شروع به مشارکت کرده و سپس ماینینگ به صورت اتوماتیک اتفاق می‌افتد و می‌توانید استخراج داشته باشید.
در این بخش شرایط مربوط به این پروژه نوشته شده که در هر پروژه متفاوت است.
در این بخش نیز مدت زمانیکه تا پایان این پروژه مانده و میزان سود و سایر موارد مربوط به پروژه انتخابی را به شما نشان می‌دهد.
توجه! نکته قابل توجه در خصوص تمامی پروژه‌های مربوط به استیک ماینینگ این است که حتماً باید احراز هویت شما تایید شده باشد، تا بتوانید در هر پروژه شرکت کنید.
جمع بندی
در دنیای ارزهای دیجیتال روش‌های متعدد برای درآمدزایی وجود دارد که استیک کردن فقط یک گوشه کوچک از این روش‌ها است؛ این دریا آنقدر بزرگ هست که هر فردی که اراده کند، می‌تواند ماهی خودش را پیدا کند و روز به روز سرمایه خود را افزایش دهد.
در حال حاضر و با محدودیت‌های اعمال شده از طرف صرافی بایننس بهترین روش برای استیک کردن، استیک در کوینکس است.
شما می‌توانید طبق مطالب گفته شده در این مقاله با ورود به سایت اصلی کوینکس و طی کردن سایر مراحل آموزش کوینکس پروژه مورد نظر خود را انتخاب کنید و از طریق آن به سوددهی برسید.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

ترتیبی که برای خواندن مقالات” صرافی کوینکس “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *