آموزش صرافی افراتتر از ثبت نام تا نحوه خرید و فروش

فهرست این مقاله
معرفی  صرافی افراتتر
صرافی افراتتر زیرمجموعه شرکت شبکه گستران نوین پندار افراست که علاوه بر فراهم‌کردن فضایی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در موارد دیگری نیز مانند توسعه فناوری‌های بلاک چین و بومی‌سازی طراحی و ساخت ماینرها در حال فعالیت است. رتبه الکسا سایت افراتتر ۹۴۷۸ بوده و دفتر اصلی آن در تهران، جردن واقع شده است. هدف متخصصان و کارشناسان این صرافی ایجاد بستری امن، مطمئن، دقیق و به‌صرفه برای فعالیت معامله‌گران تازه‌کار و حرفه‌ای است. شرکت شبکه گستران نوین پندار افرا در سال ۱۳۹۷ و با تکیه بر تخصص و دانش نیروهای متخصص در شاخه‌های مختلف فناوری راه‌اندازی شده است. این شرکت پیش از ورود به حوزه ارزهای دیجیتال، در زمینه‌های متعددی مانند طراحی و اجرای شبکه‌های امن و نرم‌افزارهای مرتبط با آن، دیتاسنترهای مجازی‌سازی، طراحی و اجرای Call Center و طراحی و اجرای و برقراری امنیت شبکه‌های کامپیوتری پروژه‌های موفقی را به پایان رسانده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها، امکانات و آموزش ترید در این صرافی می‌پردازیم:
ویژگی‌ های این صرافی

این صرافی پشتیبان بیش از ۷۰ رمز ارز متنوع است.
در این صرافی، از همه ارزهای موجود در صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود.
افراتتر یک صرافی فروشگاهی و متمرکز است.
این صرافی، یک صرافی فروشگاهی است که پنل معاملات همتا به همتا ندارد.
این صرافی به کاربران خود کیف پول اختصاصی رمز ارز ارائه می‌دهد.
این صرافی به سیستم احراز هویت چندمرحله‌ای مجهز شده است.
فروش تتر به این صرافی نیازی به تأیید هویت مشتری ندارد.
اگر کاربر مایل باشد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خرید کند، لازم است از طریق واتس‌اپ به شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۹۶۲۰۵۹۰ پیامی ارسال کند.
خرید، فروش و تبدیل رمز ارزهای پشتیبانی‌شده در این صرافی براساس قیمت‌های لحظه‌ای انجام می‌شود.
کاربران این صرافی می‌توانند به‌کمک گزینه چت آنلاین با کارشناسان و پشتیبانان ارتباط بگیرند و سؤالات خود را مطرح کنند.
در این صرافی به‌صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم است.
کاربران از طریق پنل «مجله افراتتر» به مقالات به‌روز ارزهای دیجیتال دسترسی خواهند داشت.
در صفحه نخست این صرافی امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال وجود دارد.
این صرافی از شبکه TRC20 پشتیبانی می‌کند.
در این صرافی امکان تبدیل رمز ارز به رمز ارز، ریال به رمز ارز (و برعکس) وجود دارد.
در این صرافی امکان واریز و برداشت ریالی فراهم شده است.
احراز هویت در این صرافی حداکثر ۴ ساعت طول می‌کشد.

مزایا و معایب
پیش از شروع آموزش ثبت نام و ترید در این صرافی بهتر است ابتدا مزایا و معایب این صرافی را بررسی کنیم.
مزایا

این صرافی کارمزد مناسبی را دریافت می‌کند.
این صرافی برای افزایش امنیت کاربران به سیستم ورود دومرحله‌ای مجهز شده است.
با اولین سیکل بانکی با کاربران تسویه می‌شود.
در این صرافی بیشتر ارزهای مهم در دسترس هستند.
در این صرافی با راه‌های مختلف از جمله تماس تلفنی، وب‌سایت، پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و تلگرام به‌صورت حضوری از کاربران پشتیبانی می‌شود.

معایب

این صرافی اپلیکیشن موبایلی ندارد.
افراتتر برنامه درآمدزایی برای کاربران ندارد.
این صرافی مانند تمام صرافی‌های ایرانی از معاملات مارجین و فیوچرز پشتیبانی نمی‌کند.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی افراتتر‌
اکنون که اطلاعاتی درباره تیم توسعه‌دهنده، ویژگی‌ها، مزایا و معایب این صرافی را به دست آورید، درصورت تمایل برای فعالیت در آن، در مرحله بعدی لازم است در وب‌سایت آن ثبت‌نام کنید. برای این کار کافی ا‌ست مانند مراحل زیر عمل کنید:
مراحل ثبت نام
۱. ابتدا از طریق لینک https://afratether.com وارد وب‌سایت شوید.۲. در هریک از مراحل کار با صرافی حتماً از صحت آدرس وب‌سایت اطمینان حاصل کنید.

۳. پس از کلیک روی این لینک، به صفحه‌ای مشابه شکل بالا می‌روید.۴. در صفحه اصلی صرافی، گزینه‌های متعددی در اختیار کاربران قرار گرفته است.۵. بهتر است پیش از هر چیزی با انتخاب گزینه «قوانین» به این صفحه بروید و تنها درصورت موافقت با قوانین و شرایط صرافی مراحل ثبت‌نام در این وب‌سایت را طی کنید.۶. از طریق گزینه «ثبت‌نام» موجود در گوشه بالا سمت چپ صفحه، مراحل ثبت‌نام را آغاز کنید.۷. اگر از قبل در این صرافی حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، تنها کافی ا‌ست با کلیک روی گزینه «ورود به پنل کاربری» موجود در مرکز صفحه و واردکردن اطلاعات حساب، به پنل خود وارد شوید.

۷. در این مرحله، به صفحه‌‌ای مشابه شکل بالا هدایت می‌شوید.

در فیلد اول، نام و نام خانوادگی خود را براساس مدارک شناسایی خود تایپ کنید.
 در فیلد دوم، آدرس ایمیل خود را که به آن دسترسی دارید، وارد کنید.
 در فیلد سوم، شماره تلفن همراهی که به نام خودتان است، وارد کنید.
در فیلد چهارم، یک رمز عبور متشکل از حداقل ۸ کاراکتر انتخاب کنید.

۸. در انتخاب رمز عبور از اعداد، نمادها (@##$%) و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی استفاده کنید

 سعی کنید یک رمز عبور منحصربه‌فرد و پیچیده ایجاد کنید.

۹. پس از انتخاب رمز عبور، آن را بار دیگر در فیلد «تکرار رمز عبور» تایپ کنید.۱۰. اگر از سوی دوستان خود به این صرافی دعوت شده‌اید، کد دعوت خود را در فیلد ششم وارد کنید.۱۱. در غیر این صورت این قسمت را خالی بگذارید.۱۲. اگر از قبل قوانین و مقررات سایت را مطالعه کرده‌‌اید و با آن موافق هستید، عبارت «حریم خصوصی و تمام قوانین و مقررات را می‌پذیرم» تیک‌دار کنید.۱۳. در پایان با کلیک روی گزینه «ثبت‌نام» به مرحله بعدی بروید.

۱۴. پس از تکمیل مرحله قبلی، به صفحه بالا هدایت می‌شوید.۱۵. برای ورود به حساب کاربری روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

۱۶. با انتخاب این گزینه بلافاصله کد تأییدی به شما پیامک می‌شود.۱۷. این کد را در کادر مشخص‌شده در شکل بالا تایپ کرده و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

۱۸. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، مانند شکل بالا به پنل کاربری خود وارد می‌شوید.۱۹. شما می‌توانید از طریق آیکون موجود در گوشه پایین سمت چپ صفحه، با پشتیبانان سایت صحبت کرده و مشکل خود را مطرح کنید.
راهنمای احراز هویت در صرافی
صرافی افراتتر یک صرافی متمرکز ایرانی است که مانند سایر صرافی‌های متمرکز داخلی و خارجی به‌منظور جلوگیری از بروز فساد مالی از قوانین و مقررات مالی و ضد پول‌شویی پیروی می‌کند؛ به همین دلیل این نوع صرافی‌های به سیستم احراز هویت چندمرحله مجهز بوده و قبل از امکان خرید و فروش یا واریز و برداشت لازم است هویت مشتری تأیید شده باشد. همچنین در صرافی‌های متمرکز تنها فرد احراز هویت‌شده اجازه استفاده از امکانات صرافی را دارد. اگر حساب کاربری خود را در اختیار افراد دیگر قرار دهید یا هنگام انجام مراحل احراز هویت از مدارک شناسایی افراد دیگر استفاده کنید، حساب شما مسدود می‌شود.
در حال حاضر، تأیید آدرس محل سکونت در این صرافی ضروری نیست، اما چنانچه مایل به تأیید آدرس خود هستید، کافی‌ است از یکی از موارد زیر عکس باکیفیت تهیه و ارسال کنید. مدارک ارسالی باید به نام شخص تأیید هویت‌شده باشد.

فیش آب، برق، گاز، تلفن محل سکونت خود (مربوط به سال جاری)
سند خانه یا اجاره‌نامه (مربوط به سال جاری)

۱. برای شروع مراحل احراز هویت، پس از عضویت در صرافی افراتتر، از طریق داشبورد موجود در گوشه سمت راست صفحه روی گزینه «احراز هویت» کلیک کنید.

۲. همان‌طور که در شکل بالا مشاهده می‌کنید، مراحل احراز هویت در این صرافی، شامل ۵ مرحله است، تأیید مرحله اول یعنی شماره تلفن همراه هنگام ثبت انجام شده است.۳. بنابراین روی گزینه «تأیید ایمیل» کلیک کنید تا صفحه‌ای مشابه شکل بالا به شما نشان داده شود.
تأیید ایمیل کاربر

۴. آدرس ایمیل شما از قبل در فیلد «ایمیل» نوشته شده است، کافی ا‌ست روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا ایمیل فعال‌سازی از جانب صرافی به ایمیل شما ارسال شود.۵. سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کنید و پس از بازکردن پیام افراتتر، روی گزینه آبی‌رنگ «فعال‌سازی ایمیل» کلیک کنید.۶. با این کار به صفحه ورود به سایت افراتتر هدایت می‌شوید.۷. با واردکردن شماره تلفن همراه (ایمیل) و رمز عبور خود، وارد پنل کاربری می‌شوید و ایمیل شما تأیید می‌شود.
تأیید تلفن ثابت

۸. در این مرحله شماره تلفن ثابت شما تأیید می‌شود.۹. شماره تلفن ثابت خود را با پیش‌شماره شهر، در فیلد «شماره ثابت» وارد کرده و سپس روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید.

۱۰. پس از آنکه با تلفن ثابت شما تماس گرفته و کد تأیید ارائه شد، این کد را در فیلد بالا وارد کرده و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.
تأیید حساب بانکی

۱۱. برای واردکردن اطلاعات بانکی، روی گزینه «تأیید حساب بانکی» کلیک کنید تا به صفحه‌ای مشابه شکل بالا هدایت ‌شوید.۱۲. براساس اطلاعات خواسته‌شده در این صفحه، شماره کارت، نام بانک و شماره شبا را در هریک از فیلدهای مربوط وارد کنید.۱۳. سپس تصویری از کارت بانکی خود تهیه کرده و از طریق فلش موجود در فیلد «تصویر کارت بانکی» عکس را آپلود کنید.۱۴. برای حفظ امنیت حساب بانکی خود، روی تاریخ انقضا و CVV2 کارت را بپوشانید.۱۵. این تصویر را با یکی از فرمت‌های JPEG یا PNG ارسال کنید.۱۶. پس از تکمیل تمام فیلدها، روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.
تصویر سلفی
در این مرحله، لازم است پیش از هر چیزی، ابتدا متن زیر را تهیه کنید:«این احراز جهت خرید ارز رمزنگاری‌شده توسط اینجانب ………… به کد ملی ……… از افراتتر می‌باشد و نیز ضمن پذیرفتن تمام قوانین افراتتر متعهد می‌گردم که حساب کاربری و حساب بانکی خود را در اختیار شخص و یا اشخاص دیگر از جمله افراد سودجو در فضای مجازی قرار نداده و نیز اعلام می‌نمایم که رمز ارز را برای شخص خود خریداری کرده و اگر برخلاف قوانین افراتتر، کاری را انجام داده باشم تمام مسئولیت‌های آن اعم از قضایی، مالی و حقوقی به‌صورت جامع و کامل به عهده اینجانب می‌باشد.امضا و تاریخ ……. »

۱. پس از تهیه این متن، به پایین همان صفحه بروید و اطلاعات خواسته‌شده اعم از نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و تاریخ تولد را در هریک از فیلدهای مربوط وارد کنید.۲. توجه داشته باشید که اطلاعات واردشده باید با مدارک شناسایی رسمی شما مطابقت داشته باشد.۳. پس از تکمیل موارد بالا، مانند نمونه زیر یک عکس سلفی همراه با متن تعهد و کارت ملی خود تهیه کرده و سپس از طریق فلش موجود در فیلد «تصویر اول احراز هویت» آپلود کنید.

۴. عکس تهیه شده باید باکیفیت و کاملاً خوانا بوده و چهره فرد احراز هویت شده کاملاً مشخص باشد.
آموزش خرید و فروش در صرافی افراتتر
پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، احراز هویت و شارژ حساب کاربری در این صرافی، گام بعدی شروع خرید و فروش رمز ارز است. از آنجا ‌که افراتتر یک صرافی فروشگاهی است، خرید و فروش رمز ارز مستقیم با خود صرافی انجام شده و بعد از پردازش تراکنش، پرداخت کاربر انجام می‌شود.
۱. برای شروع معامله در این صرافی، ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید و سپس از طریق داشبورد کنار صفحه، روی گزینه «ثبت سفارش» کلیک کنید.

۲. پس از ورود به صفحه‌ای مشابه شکل بالا، باکس خرید و فروش را به‌صورت مجزا مشاهده می‌کنید.
مراحل ثبت سفارش
۱.ابتدا از طریق بخش «انتخاب» در بالای صفحه، رمز ارزی که قصد خرید یا فروش آن را دارید انتخاب کنید.۲. سپس به باکس «خرید/ سمت راست» یا باکس «فروش/ سمت چپ» بروید و مانند مراحل زیر عمل کنید.
آموزش خرید رمز ارز از صرافی افراتتر

۱. قبل از ثبت سفارش، ابتدا بخش «نکات سفارش» را باز کرده و موارد تذکر داده‌شده توجه کنید.

برای مثال، لازم است به حداقل و حداکثر تعداد رمز ارز در سفارش توجه کنید. اگر قصد خرید تتر را داشته باشد، حداقل تعداد تتر قابل خرید ۱۰ و حداکثر تتر قابل خرید ۱۰۰.۰۰۰ تتر است.

۲. سپس به فیلد «مقدار» بروید و مقدار رمز ارزی که قصد خرید آن را دارید، وارد کنید.۳. با انتخاب مقدار رمز ارز، فیلد «معادل تومانی» به‌صورت اتوماتیک مبلغ تومانی قابل پرداخت را به شما نمایش می‌دهد.۴. همچنین می‌توانید در فیلد «معادل تومانی» مقدار تومانی رمز ارز را وارد کنید تا از طریق فیلد «مقدار» میزان رمز ارز دریافتی به شما نشان داده شود.۵. پس از تکمیل این بخش با کلیک روی گزینه «خرید» به مرحله بعدی بروید.

۶. در این مرحله، جزئیات سفارش به شما نشان داده می‌شود.۷. درصورت تحت جزئیات، به بخش «شبکه انتقال» بروید و شبکه مدنظر را انتخاب کنید.۸. سپس در فیلد «آدرس کیف پول» آدرس کیف پولی که قصد انتقال رمز ارز به آن را دارید، وارد کنید.

۹. مانند شکل بالا به قسمت پایین صفحه بروید و روش پرداخت را انتخاب کنید.۱۰. همچنین می‌توانید به تیک‌دارکردن عبارت «انتقال به کیف پول اختصاصی داخلی» رمز ارز خریداری‌شده را به کیف پول اختصاصی خود در این صرافی انتقال دهید.۱۱. در پایان از میان یکی از روش‌های پرداخت «کیف پول ریالی یا «کارت بانکی» پرداخت را انجام دهید و خرید خود را نهایی کنید.

توجه داشته باشید که درصورت انتخاب گزینه «کیف پول ریالی» لازم است از قبل کیف پول ریالی حساب کاربری خود را شارژ کرده باشید.

۱۲. همچنین درصورت انتخاب گزینه «کارت بانکی» به درگاه بانکی هدایت می‌شوید.
آموزش فروش رمز ارز به صرافی

 قبل از شروع ثبت سفارش فروش، به بخش «نکات سفارش» بروید و تمام موارد را بادقت مطالعه کنید.

گام اول
۱. در گام اول ارزی که قصد فروش آن را دارید، از طریق گزینه «انتخاب» پیدا کنید.۲. سپس از طریق فیلد «مقدار» میزان رمز ارزی که قصد فروش آن را دارید، وارد کنید تا به‌صورت اتوماتیک در فیلد «معادل تومانی» مبلغ دریافتی شما نشان داده شود.۳. همچنین می‌توانید ابتدا در فیلد «معادل تومانی» میزان تومانی رمز ارزی که قصد فروش آن را دارید وارد کنید، تا به‌صورت اتوماتیک در فیلد «مقدار» میزان رمز ارز به شما نشان داده شود.۴. پس از تکمیل اطلاعات این مرحله، با کلیک روی گزینه «فروش» به مرحله بعدی بروید.

گام دوم
۵. در مرحله دوم، به صفحه‌ای مشابه شکل بالا هدایت می‌شوید.۶. ابتدا جزئیات سفارش را بررسی کنید و درصورت صحت جزئیات، از طریق بخش «شبکه انتقال» شبکه مدنظر را انتخاب کنید.۷. در قسمت پایین همان صفحه، آدرس کیف پول افراتتر به‌صورت بارکد و کاراکتر به شما نشان داده ‌شده است. این آدرس را اسکن یا کپی کنید.

۸. سپس به قسمت پایین همان صفحه بروید و تمام اطلاعات خواسته‌شده را بادقت وارد کنید.۹. در پایان «روش دریافت» مبلغ ریالی خود را مشخص کرده و مراحل فروش را تکمیل کنید.
آموزش واریز و برداشت در صرافی افراتتر
برای شروع معامله در این صرافی ابتدا لازم است حساب کاربری خود را با استفاده از یکی از روش‌های واریز ریالی یا دیجیتالی شارژ کنید. همچنین می‌توانید پس از خرید یا فروش ارز مدنظر، به‌منظور حفظ امنیت، دارایی دیجیتالی یا ریالی خود را از کیف پول صرافی برداشت کنید و به یک کیف پول سخت‌افزاری معتبر یا حساب بانکی خود انتقال دهید.
۱. برای واریز و برداشت ریالی یا دیجیتالی ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید و سپس از طریق داشبورد کنار صفحه، به گزینه «کیف پول رمز ارز» یا «کیف پول ریالی» بروید و واریز یا برداشت انجام دهید.

۲. اگر مایل به واریز یا برداشت رمز ارز در این صرافی هستید، ابتدا از طریق داشبورد پنل کاربری خود گزینه «کیف پول رمز ارز» را انتخاب کنید.۳. پس از انتخاب این گزینه، به صفحه بالا هدایت می‌شوید.۴. در این صفحه فهرستی از رمز ارزهای پشتیبانی‌شده در صرافی مشاهده می‌شوند.۵. از طریق فهرست یا قسمت «جست‌وجو»رمز ارز مدنظر را پیدا کنید.۶. با توجه به نیاز، روی گزینه «برداشت» یا «واریز» موجود در مقابل رمز ارز کلیک کنید.
مراحل واریز ارز در افراتتر

۱. پس از انتخاب گزینه «واریز» پنجره بالا به شما نشان داده می‌شود.۲. از طریق فیلد «مقدار» میزان رمز ارزی که قصد واریز آن را دارید، تایپ کنید.۳. درصورت لزوم در بخش «توضیحات» موارد لازم را یادداشت کنید.۴. سپس با انتخاب گزینه «تأیید» به مرحله بعدی بروید.۵. در مرحله بعدی آدرس کیف پول رمز ارز انتخابی به شما نشان داده می‌شود.۶. این آدرس را کپی یا اسکن کرده و مراحل واریز را تکمیل کنید.
مراحل برداشت ارز در افراتتر

۱. پس از انتخاب گزینه «برداشت» پنجره بالا به شما نشان داده می‌شود.۲. از طریق فیلد «مقدار» میزان رمز ارزی که قصد برداشت آن را دارید، تایپ کنید.۳. سپس در فیلد «آدرس کیف پول» آدرس کیف پولی که قصد انتقال رمز ارز به آن را دارید، وارد کنید.۴. در واردکردن آدرس کیف پول دقت کافی را داشته باشید؛ زیرا درصورت انتقال به آدرس اشتباه دارایی شما از بین می‌رود.۵. پس از انتخاب شبکه، با انتخاب گزینه «تأیید» به مرحله بعدی بروید و مراحل برداشت رمز ارز را تکمیل کنید.
آموزش واریز و برداشت ریالی در صرافی افراتتر
۱. اگر مایل به واریز یا برداشت ریالی در این صرافی هستید، ابتدا از طریق داشبورد پنل کاربری خود به صفحه «کیف پول ریالی» بروید.

۲. با ورود به صفحه کیف پول ریالی، مانند صفحه بالا دو گزینه «افزایش موجودی» و «درخواست تسویه» را مشاهده خواهید کرد.۳. اگر قصد شارژ کیف ریالی افراتتر را دارید، روی گزینه «افزایش موجودی» کلیک کرده و پس از انتخاب مبلغ و کارت بانکی درخواست واریز را تکمیل کنید.۴. توجه کنید که مبلغ را به تومان وارد کرده و از کارت بانکی احراز هویت‌شده خود استفاده کنید.

 همچنین اگر به برداشت دارایی ریالی خود تمایل داشته باشید، گزینه «درخواست تسویه» را انتخاب کرده و با انتخاب مبلغ و کارت بانکی درخواست خود را تکمیل کنید.

نحوه انتقال ارز از صرافی افراتتر به ولت
حرفه‌ای‌ترین معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، پس از استفاده از خدمات صرافی و خرید رمز ارز مدنظر، دارایی دیجیتالی خود را از حساب صرافی خارج می‌کنند و به یک کیف پول امن نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری انتقال می‌دهند. از آنجا ‌که درباره بازار ارزهای دیجیتال قانونی وجود ندارد و معاملات آن، تحت نظارت نهاد خاصی انجام نمی‌شود، در صورت از دست رفتن دارایی هیچ نهاد و حکومتی به فرد مال‌باخته کمکی نمی‌کند.
فرد مسئول حفظ امنیت دارایی‌های رمزنگاری‌شده، مالک آن دارایی است و بهترین راه برای مدیریت دارایی دیجیتالی، تهیه کیف پول سخت‌افزاری معتبر و انتقال ارز از این صرافی به آدرس کیف پول شخصی است. اگر معامله‌گر روزانه بازار هستید، برای جلوگیری از ضرر ناشی از پرداخت کارمزدهای انتقال، تنها بخشی از دارایی‌های خود برای انجام معاملات روزانه در کیف پول صرافی نگهداری کنید.
کارمزد صرافی افراتتر
هنگام انتقال رمز ارز، بخشی از مبلغ تراکنش به‌عنوان کارمزد به ماینری که تراکتش را تأیید کرده است، پرداخت می‌شود. سطح کارمزد پرداختی به رمز ارز و شبکه انتقال بستگی دارد و هیچ‌یک از صرافی‌های دیجیتالی در میزان یا دریافت کارمزد انتقال دخل و تصرفی ندارند. به‌طورکلی کارمزد این صرافی در سطح مناسبی قرار دارد.
مقایسه صرافی افراتتر با صرافی همتاپی
همتاپی یکی از صرافی‌های دیجیتالی و متمرکز ایرانی است که از سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد بستر معاملاتی امن و مطمئن شروع به کار کرده است. این صرافی اولین استارتاپ بلاک چینی کشور است که موفق شده عنوان برترین استارتاپ را کسب کند. کاربران صرافی همتاپی علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امکان انجام حواله‌های بین‌المللی و نقدکردن درآمدهای ارزی خود را دارند. در جدول زیر برخی ویژگی‌های صرافی افراتتر با صرافی همتاپی مقایسه شده است:
امکانات صرافی افراتتر صرافی همتاپی
امنیت صرافی افراتتر
اولین ویژگی که یک صرافی رمزنگاری‌شده را از سایر پلتفرم‌های معاملاتی متمایز می‌کند، اقدامات امنیتی انجام شده و اجرای استانداردها و پروتکل‌های مرتبط با امنیت است؛ چراکه اولین و مهم‌ترین شرط انتخاب صرافی توسط معامله‌گران حفظ امنیت دارایی آن‌هاست. برای این منظور صرافی‌های حرفه‌ای دارایی کاربران را در یک منابع ذخیره‌سازی سرد (سخت‌افزاری) نگهداری کرده و با استفاده از پروتکل‌های امنیتی اطلاعات هویتی آن‌ها رمزنگاری می‌کنند.
 نتیجه‌ گیری
صرافی افراتتر زیرمجموعه شرکت شبکه گستران نوین پندار افراست و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در حوزه ارزهای دیجیتال و تحت نظارت برترین کارشناسان و متخصصان آغاز کرده است. این صرافی متمرکز، به یک سیستم احراز هویت یک‌پارچه مجهز است و با ارائه رابط کاربری مناسب و پشتیبانی از بیش از ۷۰ نوع رمز ارز محبوب، یکی از پلتفرم‌های مناسب‌ ترید ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

امتیاز شما با موفقیت ثبت شد ۵/۵ (۱ امتیاز)

آموزش صرافی افراتتر از ثبت نام تا نحوه خرید و فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *