بررسی بروکر ویندزور (Windsor) [ورود، ثبت نام، انواع حساب]

بروکرها در بازار فارکس همچون بنگاه معاملاتی‌ای برای انجام معاملات تریدرها هستند. امروزه که ثبت معاملات در بازار فارکس به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، کاربران از سراسر دنیا می‌توانند از بروکرهای مختلف در هر کشوری استفاده کنند. یکی از دغدغه‌های بزرگ ایرانیان برای فعالیت در بازار فارکس، انتخاب بروکر معتبر با امتیازات بالا برای کاربران است. البته فراموش نکنید که به‌دلیل وجود برخی از مسائل سیاسی ایران، ما نمی‌توانیم آزادی زیادی در انتخاب‌های خود داشته باشیم و ناچاریم که یکی از بهترین برورهای فارکس که به ایرانیان نیز خدمات می‌دهند را انتخاب کنیم. البته اصلاً نگران نباشید؛ زیرا در حال حاضر تعداد زیادی از بروکرها با امنیت قابل‌قبولی وجود دارند که به ایرانیان نیز سرویس‌دهی می‌کنند. بروکر ویندزور (Windsor) یکی از بروکرهای مطرح فارکس است که ما قصد داریم در این مقاله آن را بررسی کرده و نحوۀ فعالیت در آن را آموزش دهیم.
معرفی بروکر ویندزور
بروکر ویندزور فعالیت خود را برای خدمت‌رسانی به فعالان بازار فارکس از سال 1988 شروع کرد؛ بنابراین، از قدیمی‌ترین بروکرها در سطح اینترنت است که همچنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد. این بروکر خدمات خود را برای کاربران حاضر در بیش از هشتاد کشور در نظر گرفته است و با ارائۀ دارایی‌های مختلف برای معامله، توانسته است کاربران بسیار زیادی را به‌سمت خود جذب کند. رگوله‌های معتبر، پشتیبانی از زبان فارسی، بونوس 30 دلاری بدون نیاز به واریز اولیه و روش‌های مختلف واریز و برداشت از ویژگی‌هایی هستند که کاربران را متقاعد به انتخاب این بروکر می‌کند. در ادامه، این بروکر را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد.
انواع حساب در بروکر ویندزور
فعالان بازار فارکس، طیف وسیعی از تریدرها در سراسر جهان هستند که شرایط متفاوتی دارند و استراتژی‌های گوناگونی را انتخاب می‌کنند. بر همین اساس، بروکرها سعی می‌کنند خدمات خود را برای گروه‌های مختلف تریدرها طراحی کنند. کاربران بروکر Windsor می‌توانند دو نوع حساب Prime و Zero را در این بروکر ایجاد کنند. برای شناخت این دو حساب و انتخاب گزینۀ مناسب برای خودتان باید با ویژگی‌های این حساب‌ها آشنا شوید که در ادامه می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید.
پرایم (Prime)

حداقل واریزی شما در حساب پرایم باید 100 دلار باشد.
اسپرد در این نوع حساب از 1 پیپ شروع می‌شود.
حساب‌های نوع پرایم، کمیسیون ندارند.
امکان تنظیم لوریج تا 1:500 برای حساب پرایم در نظر گرفته شده است.
حداقل حجم معاملات تریدرها باید 0.01 لات باشد.

زیرو (Zero)

حداقل میزان واریز برای حساب‌های Zero، 2500 دلار است.
اسپرد معاملات در حساب‌های زیرو صفر است و درواقع معامله در همان قیمتی که مشاهده و سفارش را ثبت می‌کنید انجام خواهد شد.
تریدرهایی که حساب زیرو افتتاح می‌کنند باید بابت هر لات معامله مبلغ 8 دلار را پرداخت کنند.
حداقل حجم معاملات تریدرها باید 0.01 لات باشد.
امکان افتتاح حساب دمو از نوع زیرو وجود ندارد و کاربران برای افتتاح حساب دمو تنها می‌توانند این حساب را از نوع پرایم ایجاد کنند.

VIP Zero
علاوه‌بر دو نوع حسابی که پیش از این معرفی کردیم، افرادی که اقدام به افتتاح حساب Zero کرده باشند، می‌توانند یک حساب از نوع VIP Zero داشته باشند. برای داشتن این نوع حساب، به سرمایۀ اولیۀ بالایی نیاز خواهد بود. کارمزد معاملات در حساب ویژۀ Zero کم‌تر در نظر گرفته شده است و یک تحلیلگر ارشد در یک دورۀ تریدر را آموزش می‌دهد.
ثبت نام در بروکر ویندزور
کاملاً بدیهی است که برای فعالیت در یک بروکر باید پیش از هر چیز اقدام به افتتاح حساب کاربری در آن کنید. معمولاً ثبت‌نام در بروکرها فرایند ثابتی دارد؛ با این حال در این بخش، چگونگی ثبت‌نام، احراز هویت و افتتاح حساب در بروکر Windsor را شرح خواهیم داد. پیش از آنکه به سراغ فرایند ثبت‌نام در این بروکر برویم، باید به این نکته اشاره کنیم که پلتفرم بروکر ویندزور فیلتر است و شما برای ثبت‌نام و فعالیت در این بروکر به یک ابزار تغییردهندۀ IP نیاز دارید. نکتۀ دیگر این است که در فرایند ثبت‌نام و در جایی که باید کشور خود را انتخاب کنید، ممکن است نام ایران (Republic Islamic of Iran) را مشاهده نکنید. درصورتی‌که زبان وب‌سایت بروکر را به فارسی تغییر دهید، به بخشی منتقل خواهید شد که نام ایران نیز در لیست کشورهای آن وجو دارد و شما می‌توانید به‌راحتی آن را انتخاب کنید.
در قدم اول باید وارد وب‌سایت بروکر Windsor شده و به بخش ثبت‌نام در این بروکر مراجعه کنید. در این بخش باید اطلاعات کاربری خود شامل کشور، نام، نام خانوادگی، شمارۀ موبایل، ایمیل، رمز عبور معتبر، زبان و نوع حساب (حقیقی/دمو) را وارد کنید و سپس با فعال‌کردن بخش مربوط به اعلام اینکه «شما یک شخص آمریکایی نیستید»، روی گزینۀ Sign Up در پایین پنجره کلیک کنید. برای تغییر زبان می‌توانید روی گزینۀ موجود در بالا و سمت راست تصویر کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب کنید.
نکته‌ای که در این قسمت باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر در بخش نوع حساب، «حقیقی» را انتخاب کنید می‌توانید در کابین شخصی خود اقدام به افتتاح حساب دمو کنید اما درصورتی‌که در مرحلۀ ثبت‌نام نوع حساب را «دمو» انتخاب کنید، نمی‌توانید در ادامه حساب حقیقی را در کابین شخصی خود ایجاد کنید؛ پس بهتر است که حساب حقیقی را انتخاب کنید.

در قدم بعد، بروکر به شما اطلاع می‌دهد که حساب کاربری شما با موفقیت ایجاد شده است. البته کار شما در اینجا به اتمام نمی‌رسد و برای آنکه شما بتوانید از خدمات این وب‌سایت استفاده کنید، باید ایمیل تأیید که از سمت بروکر برای شما ارسال شده است را باز کرده و روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید.

حساب کاربری شما در بروکر ساخته شده است اما باید بدانید که برای آغاز فعالیت در بازار باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید مجاز به فعالیت در بازار فارکس شوید.
آیا بروکر ویندزور رگوله شده است؟
امنیت در بازارهای مالی بسیار مهم است؛ زیرا درصورتی‌که حتی شما تریدر خوب و حرفه‌ایی باشید، اگر در یک بروکر، صرافی و یا هر پلتفرم نامعتبر دیگر فعالیت کنید، هر لحظه ممکن است کل دارایی خود را از دست بدهید. پس امنیت بروکر نیز یکی از اساسی‌ترین بخش‌های بررسی یک بروکر است. بروکرهای مختلف در سطح جهان در صورت عملکرد خوب توسط سازمآن‌های مالی مختلف رگوله می‌شوند. درواقع، زمانی‌که یک سازمان اقدام به رگوله‌کردن یک بروکر می‌کند، این تضمین را با اعتباری که دارد به کاربران می‌دهد که بروکر موردنظر استانداردهای لازم از سمت سازمان مذکور را برای دریافت تأییدیه دارد. در ادامه، سازمآن‌هایی که بروکر ویندزور را رگوله کرده‌اند خواهیم آورد:

CySEC؛
FSA؛
FSC؛
JSC؛
CMA.

کلام آخر
فعالیت در بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا می‌تواند شانس بزرگی برای افرادی باشد که قصد دارند با معامله‌گری و ترید اقدام به کسب درآمد کنند. بروکر ویندزور از قدیمی‌ترین و بهترین بروکرهای مطرح در سطح جهان است که خوشبختانه ایرانیان نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. موارد بسیاری باعث شده است که تریدرهای حرفه‌ای و تازه‌کار به‌سوی این بروکر جذب شوند. استفاده از بونوس 30 دلاری بدون نیاز به پرداخت اولیه این شانس را به کاربران خواهد داد تا با پول واقعی و در حساب حقیقی خود اقدام به معامله در بازار کنند و پس از اطمینان از نتیجه، مبلغ بالاتری را به بروکر واریز کنند و یا حتی از سود حاصل از معاملات خود (با 30 دلار بونوس) به کسب درآمد بپردازند. داشتن پشتیبانی فارسی و معتبربودن این بروکر نیز آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای فعالیت در بازار فارکس تبدیل کرده است. ما در این مقاله بروکر Windsor را به‌طور کامل معرفی کرده و آموزش دادیم. بنابراین، درصورتی‌که این بروکر انتخاب شما هم باشد، می‌توانید از این مقاله استفاده کنید.
سؤالات متداول

آیا کاربران ایرانی امکان فعالیت در بروکر ویندزور را دارند؟

بله، کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی و با مشخصات اصلی خود در این بروکر فعالیت داشته باشند؛ البته وب‌سایت این بروکر فیلتر است. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی هم در محیط بروکر و هم برای ارتباط با تیم پشتیبانی استفاده از این بروکر را ساده‌تر کرده است.

کدام نهادها بروکر Windsor را رگوله کرده‌اند؟

CySEC، FSA، FSC، JSC و CMA نهادهایی هستند که این بروکر قدیمی را رگوله کرده‌ و اعتبار آن را تضمین کرده‌اند.

آیا امکان واریز ریالی در بروکر ویندزور وجود دارد؟

بله، کاربران این بروکر می‌توانند حساب خود را به‌صورت ریالی شارژ کنند که این کار پس از دریافت شمارۀ حساب از سوی بروکر، واریز پول و سپس اثبات پرداخت قابل انجام است. در این روش شما به رسید پرداخت نیز نیاز خواهید داشت.

انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر ویندزور کدام هستند؟

بله، کاربران بروکر Windsor پس از ثبت‌نام و احراز هویت می‌توانند درخواست بونوس 30 دلاری را به تیم پشتیبانی ارسال کنند و شروع به فعالیت حقیقی در بازار فارکس کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۹۱ رای)

۴.۴

ترتیبی که برای خواندن مقاhلات بروکر فارکس به شما پیشنهاد میکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *