رندر توکن (RNDR) چیست؟ به همراه نمودار و قیمت لحظه ای

فهرست این مقاله
قیمت لحظه ای رمز ارز رندر توکن (RNDR)

نمودار لحظه ای رمز ارز رندر توکن (RNDR)

در دنیای مدرن امروز که فضای مجازی همه چیز را شامل می‌شود، مهم‌ترین مؤلفه برای پیشرفت و دیده‌شدن یا صنعتی‌شدن نزدیک بودن تولیدات این عرصه به واقعیت است. پروژه رندر توکن فرصت‌های جدیدی را به سازندگان محتوای دیجیتال مانند صنعتگران، انیمیشن‌سازان، تولیدکنندگان بازی‌های ویدئویی و کمپانی‌های واقعیت مجازی ارائه می‌دهد.
مهم‌ترین مسئله برای فعالان این عرصه، رقابت محتواسازان در نزدیکی تولیداتشان به دنیای حقیقی است که به‌وسیله فرایند پرهزینه و زمان‌بر رندرینگ تحقق می‌یابد. در این راستا شبکه Render Token به‌گونه‌ای طراحی شده است که به تولیدکنندگان محتوا امکان دسترسی به سرویس‌های GPU توزیع شده در یک بلاک‌چین را بدهد.
این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد به‌طور یکپارچه قدرت پردازنده‌های گرافیکی خود را به اشتراک بگذارند و در ازای تلاش آن‌ها، به کاربران پاداش داده می‌شود. به این ترتیب Render Token قدرت محاسباتی و ارزش‌گذاری موردنیاز را در اختیار هنرمندان، توسعه‌دهندگان و استودیوها قرار می‌دهد تا فرایند رندرینگ راحت‌تر صورت بگیرد.
شبکه رندر توکن چیست؟

امروزه انواع تصاویر در همه‌جا و در قالب‌های پیچیده وجود دارند. با پیشرفت تکنولوژیکی، امکانات موردنیاز کار با عناصر بصری به همراه کاربردهای آن به گسترش و متنوع شدن ادامه می‌دهد؛ بنابراین ضرورت استفاده از شبکه رندر هر روز بیشتر از گذشته احساس می‌شود.
صنایع متعددی به این خدمات نیاز دارند: از معماران و مهندسان صنایع که کار خود را با تکیه به برنامه‌ریزی، تجسم و آزمایش قرار می‌دهند تا دانشمندانی که محیط‌های گذشته را شبیه‌سازی می‌کنند، از کمپانی‌های بازی‌های ویدئویی، تلویزیون و انیمیشن‌هایی که محتوای بصری آن‌ها برای مقاصد سرگرمی است تا پزشکی که از این فناوری برای شبیه‌سازی فرایند انجام جراحی یا برای تمرین و حتی کمک به بهبود دقت جراحی، به این شبکه نیاز دارند.
دو بازوی تصویرسازی یعنی VR (واقعیت مجازی) و AR (واقعیت افزوده) با سرعت شگفت‌انگیز در حال رشد و توسعه هستند و کاربردهای آن‌ها در تمام صنایع ذکرشده در بالا و بسیار فراتر از آن گسترش می‌یابد که به بخشی از آن اشاره کردیم. درواقع تمام صنایع می‌توانند از این فناوری بهره‌مند شوند.
کارآمدترین سخت‌افزار رندر (GPU)، واحد پردازش گرافیکی است که در ابتدا برای تولید بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده بود و اکنون به دلیل قابلیت پردازش موازی بسیار دقیق، به‌طور گسترده برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. قبل از پیشرفت GPU، رندرینگ با CPUها (واحد پردازش مرکزی) انجام می‌شد که تنها دستورالعمل‌ها را به‌صورت سریال پردازش می‌کرد.
سیزده سال پیش، ژولس اوبراخ  (Jules Urbach)به این موضوع پی برد که سرعت پردازش CPU برای آنچه چشم‌انداز نهایی او از رندر موردنیاز است، بسیار کند پیش می‌رود. در سال ۲۰۰۹ او OTOY را تأسیس و شروع به ارائه خدمات رندری کرد که ۴۰ برابر سریع‌تر از عملکردی است که توسط CPU و از طریق نرم‌افزار اصلی آن OctaneRender پردازش می‌شود.
هدف بعدی رندر در فضای ابری و از طریق Octane Render Cloud (ORC) بود که به کاربران امکان دسترسی به قدرت GPU از راه دور را می‌داد. در طول دهه اول فعالیت این مجموعه، OTOY به یکی از رهبران جهانی بازار رندر تبدیل شد.
رمز ارز رندر توکن (Render Token)

با ارز رندر توکن که به‌اختصار RNDR مشخص شده است، هر شخصی به‌راحتی می‌تواند قابلیت GPU استفاده نشده خود را به اشتراک بگذارد. این سیستم موانع فنی مرتبط با سیستم‌های کامپیوتری تحت شبکه را حذف کرده و کاربرانی را که می‌خواهند رندر کنند، به افرادی که پردازنده‌های گرافیکی استفاده‌نشده دارند، متصل می‌کند. این استراتژی سبب صرفه‌جویی قابل‌توجهی در زمان و هزینه کاربران می‌شود؛ زیرا دیگر به خرید رایانه‌های پیشرفته برای انجام چنین پروژه‌ای به‌صورت داخلی در مجموعه خود نیازی ندارند.
مدیریت هزینه و صرفه‌جویی در منابع
در دهه گذشته بازار دیجیتال به‌طور پیوسته رشد کرده و این رشد به افزایش تقاضا برای دریافت خدمات باکیفیت منجر شده است. در بیشتر موارد، GPUهای سفارشی زمانی که استفاده نمی‌شوند، بی‌استفاده می‌مانند. این امر منجر می‌شود کاربران تازه‌کار مجبور شوند GPUهای جدید را خریداری کنند که درنتیجه آن هزینه‌ها و مصرف انرژی افزایش می‌یابد.
رندر توکن یک سیستم غیرمتمرکز ارائه می‌دهد که کار رندر را ردیابی و مدیریت می‌کند. استراتژی این پلتفرم سبب افزایش کارایی در بازی، رسانه، واقعیت مجازی، پزشکی و صنعت می‌شود. عملکرد این شبکه به کاهش هزینه و به‌طور مستقیم به کاهش مصرف انرژی در صنعت کمک می‌کند.
نماد سود اعتباری (CBT)
استفاده از شبکه Render Token مزایای بسیاری دارد. این پروتکل به هرکسی که یک GPU مدرن دارد، اجازه می‌دهد در ازای دریافت توکن‌ها در رندر مشارکت داشته باشد و کاربران ثابت به روشی ایمن و ساده از این شبکه سود می‌برند. متقاضیان رندر نیز می‌توانند در سرمایه‌گذاری سخت‌افزاری خود صرفه‌جویی کنند. به تعبیر دیگر، توکن رندر (RNDR) شکاف بین عرضه و تقاضای پردازنده‌های گرافیکی را پر می‌کند.
مقیاس‌پذیری
یکی از الزامات اصلی رندر توکن ایجاد شبکه‌ای مقیاس‌پذیر است. مدل کسب و کار رندر برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده کاربران در مقیاس خطی شبکه ارائه می‌شود. این پلتفرم برای ارائه یک جایگزین کارآمد، قدرتمند و مؤثر در بازار از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند. کاربران رندر توکن می‌توانند فایل‌های پیچیده‌ای را اجرا و مدیریت کنند که انجام آن‌ها در یک مجموعه بسیار پرهزینه و دشوار است.
قابلیت‌ها
کاربران توکن‌های رندر برای رسیدن به اهداف خود محیط قوی‌تری را ایجاد می‌کنند و مقیاس‌پذیری این شبکه به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد فضای تعاملی و همه‌جانبه‌تری را طراحی کنند و در این راستا با دریافت ارز به سودهای خوبی دست یابند.
مدیریت حقوقی دیجیتال
با وجود اینکه در حال حاضر هیچ معیار شناخته‌شده‌ای برای حفاظت از حقوق تولیدکنندگان محتوا وجود ندارد، در این راستا یکی دیگر از اهداف تیم توسعه‌دهنده رندر توکن مربوط به امنیت سیستم‌های کنترل دیجیتال است. رندر توکن از تغییرناپذیری فناوری بلاک چین برای محافظت از حقوق سازندگان استفاده می‌کند. علاوه بر این، به فعالان این عرصه کمک می‌کند تولیدات خود را با عنوان برند خود ثبت کنند. این قابلیت به هنرمندان و توسعه‌دهندگان محتوا کمک می‌کند تا کنترل بیشتری در حفاظت از کارشان داشته باشند. همچنین این شبکه می‌تواند برای پرداخت هزینه‌ها به‌صورت خودکار، پیکربندی شود. این ویژگی‌ها بازگشت سرمایه بالقوه‌ای را برای توسعه‌دهندگان تصویرسازی ارائه می‌دهند.
بررسی نماد (RNDR)
عملکرد توکن رندر روی بلاک‌چین اتریوم است که امنیت شبکه و قابلیت همکاری در این شبکه را از اتریوم به ارث می‌برد؛ برای مثال دارندگان توکن‌های RNDR می‌توانند توکن‌های خود را مطابق با ERC-20 در هر کیف پولی ذخیره کنند. علاوه بر این، این توکن‌ها را می‌توان در هر صرافی سازگار با ERC-20 معامله کرد!
رندر توکن به کاربران امکان می‌دهد سفارش‌های خود را به‌راحتی ثبت و ارسال کنند. این پلتفرم به‌طور خودکار مقدار RNDC موردنیاز برای اجرای سفارش را محاسبه می‌کند. سپس این داده‌ها را به‌صورت پیوسته با جزئیات در یک قرارداد هوشمند ارسال می‌کند. صاحبان GPU نیز برای رسیدگی و ثبت درخواست خود از OctaneRender بهره‌مند می‌شوند.
 RNDR در صرافی‌ها

این توکن به کاربران اجازه می‌دهد سفارش‌های خود را به‌راحتی در بازار جهانی ارزها ثبت کنند که در ازای آن درصد کمی از هر تراکنش RNDR، برای تأمین مالی توسعه و عملیات مستمر شبکه از فروشندگان کارمزد دریافت می‌شود.
RNDR در چندین صرافی در دسترس است که به‌طور خاص می‌توانیم به Huobi Global، HitBTC، KuCoin، Hoo و Gate اشاره کرد که بیشترین حجم مبادلات را در جهان دارند. در حال حاضر امکان مبادله fiat/RNDR وجود ندارد؛ بنابراین ابتدا باید سفارش خود را به بیت کوین یا اتر تبدیل کنید و هنگامی که ارز دارید، می‌توانید آن را مستقیم در شبکه RNDR معامله کنید.
رشد تقاضای GPU تقویت فناوری‌های مرزی
تعداد فزاینده‌ای از بخش‌های بازار (مانند نمونه‌هایی که ذکر کردیم) برای منابع محدود GPU رقابت می‌کنند، اما علاوه بر این، استفاده از خدمات رندر نه‌تنها به صنایع بیشتری گسترش می‌یابد، بلکه در هریک از آن‌ها نیز تشدید می‌شود؛ برای مثال درمورد تحولات VR و AR.
با توجه به نیازمندی به ارائه نرخ فریم بالاتر، وضوح بالاتر، اشیای پیچیده‌تر و تصاویر واقعی‌تر برای افزایش جهش غوطه‌وری، استفاده از پردازنده‌های گرافیکی بیشتر و شدیدتر می‌شود.
فرمت‌های جدید به تقاضای رندر نیاز دارند
نسل بعدی رندر هولوگرافیک با میدان‌های نوری است. همه پلتفرم‌های اصلی فناوری ویدئو در گوگل و اینستاگرام برای ارائه راه‌حل‌های انتشار در میدان نور رقابت می‌کنند. زیرساخت رندر فعلی باید در اسرع وقت گسترش یابد تا تقاضای ویدئوهای میدان نور را برآورده کند. با هزینه فعلی، ۱ ساعت فیلم میدان نوری ۶/۳ میلیون دلار هزینه دارد. ایجاد میدان‌های سبک در مقیاس و نرخ یوتیوب امروز (۳۰۰ ساعت ویدئو آپلود شده در هر دقیقه) به این موارد نیاز دارد: ۳۴۷ برابر بیشتر از GPUهای موجود در جهان با ۴۷ تریلیون دلار در ماه (۱۰ برابر تولید ناخالص داخلی ژاپن).
تأمین GPU در ۵ سال گذشته با افزایش قیمت‌ها محدود شده است
در طول ۵ سال گذشته میزان بسیار محدودی GPU به بازار عرضه شده است. این امر به افزایش قیمت‌ها با افزایش تقاضا منجر شده و لیست‌های انتظار بسیار طولانی برای دریافت محصول پس از سفارش را به وجود آورده است. حتی اگر می‌توانید تعداد هسته‌ها را برای هر پردازنده گرافیکی افزایش دهید، قدرت پردازش هر هسته با سرعت خاصی افزایش می‌یابد که اساساً طبق قانون مور هر دو سال یک‌بار دو برابر می‌شود؛ به همین دلیل نمی‌توان جهش‌های ناگهانی در قدرت پردازش هر واحد را انتظار داشت.
 GPU Cloud Gap
مراکز داده متمرکز نتوانسته‌اند به‌اندازه کافی سریع گسترش یابند تا تقاضا را برآورده کنند یا قیمت‌های رقابتی ارائه دهند؛ زیرا استفاده از GPUهای مصرف‌کننده کنترل شده و در مواقعی از آن‌ها منع شده است. درعوض، مراکز مهندسی از سخت‌افزار پردازنده‌های گرافیکی درجه سازمانی استفاده می‌کنند که برای بارهای کاری شدید طراحی شده‌اند مانند (GP100-7963 USD/197 OB) 600 درصد گران‌تر از GPUهای مصرف‌کننده هستند.
مثلاً (TitanX – ۱۲۲۵ USD/230 OB) با افزایش عملکرد تنها ۱۷ درصد پردازنده‌های گرافیکی مصرفی با هر تلفن همراه و رایانه‌ای استاندارد ساخته شده و در سراسر جهان فروخته می‌شوند.
تعداد GPUهای در گردش حدود ۲۶۵ میلیون تخمین زده می‌شود، اما کمتر از ۵۰۰۰۰ GPU در حال حاضر از طریق مراکز داده متمرکز مانند ) AWS سرویس وب آمازون) در دسترس است؛ بنابراین سؤال این است که با توجه به GPU Cloud Gap، آیا می‌توان تمام میلیون‌ها GPU در جهان را متصل کرد تا روی وظایف توزیع‌شده برای رندرینگ پیچیده کار کنند؟ پاسخ مثبت است!
این دقیقاً هدف OTOY از Render Token با قراردادن GPUهای غیرفعال برای کار در یک شبکه توزیع شده و امن است که روی بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند. تنها با ۱ درصد از GPUهای بیکار در شبکه RNDR، معادل ۲۱ میلیارد دلار زیرساخت GPU با هزینه سرمایه ۰ دلاری اضافه می‌کنیم. این یک افزایش ۵۳۰۰ درصدی ظرفیت رندر در مقایسه با امروز است.
فرصتی برای ایجاد اختلال در تمرکززدایی
ماینرها برای حل پازل‌های رمزنگاری به‌منظور اعتبارسنجی بلوک‌های تراکنش با یکدیگر رقابت می‌کنند. در طول این فرایند، هر ماینر قدرت محاسباتی را به کار می‌برد که به معنای مصرف انرژی است، اما تنها کسانی که معما را حل می‌کنند، به ارزی که استخراج می‌کنند پاداش می‌گیرند. به نظر می‌رسد این بسیار هدر دهنده است؛ زیرا آن‌ها منابع کمیاب را بدون افزودن ارزش اجتماعی و بدون کسب هیچ سودی برای درصدی از قدرت پردازش GPU که معما را حل نکرده است، مصرف می‌کنند. Render Token ابزاری برای به حداکثر رساندن ارزش محاسباتی GPU در جامعه ماینینگ است. به‌جای هش‌کردن اعداد تصادفی، پردازش کارهای رندر در شبکه Render Token با ارائه خدمات لازم و درعین‌حال تضمین یک پاداش در RNDR برای هر وات انرژی صرف‌شده برای انجام کارهای رندر، به یک مزیت اجتماعی منجر می‌شود.
وعده بلاک‌چین RNDR به سازندگان محتوا
تا اینجا درباره اهداف و مزایای کوتاه‌مدت خود بحث کرده‌ایم، اما Render Token چیزی بیش از یک تبادل غیرمتمرکز قدرت رندر در سراسر بلاک‌چین خواهد بود. ما حتی بزرگ‌تر فکر می‌کنیم و می‌خواهیم چشم‌انداز خود را برای آینده با شما به اشتراک بگذاریم.
در دو سال آینده قطعاً شاهد تغییراتی خواهیم بود که انقلاب پروتکل‌های اینترنتی غیرمتمرکز در روابط ما با کالاهای فرهنگی به‌طورکلی ایجاد می‌کند: نحوه ایجاد، تولید، اشتراک و مصرف آن‌ها. شبکه Render Token روی بلاک‌چین اتریوم اجرا می‌شود؛ بنابراین به نقطه آغاز مطالب برگردیم: وعده بلاک‌چین به سازندگان محتوا چیست که می‌توانیم آن را در سه جنبه خلاصه کنیم:
۱.حمایت از حقوق، کسب درآمد و بازگرداندن قدرت به افراد. از آنجا که بلاک‌چین به‌عنوان یک پایگاه داده عمومی عمل می‌کند، وسیله‌ای عالی برای محافظت از دارایی‌ها و اشیای دیجیتال است. محتوا را می‌توان با شناسه‌ای منحصربه‌فرد زمان‌بندی و ذخیره کرد. هنگامی که آن را ذخیره می‌کنید، برخلاف آنچه امروز پس از بارگیری مطالب رخ می‌دهد، عملاً تغییر نمی‌کند.
۲.وقتی صحبت از کسب درآمد می‌شود، تراکنش‌های بلاک‌چین با قراردادهای هوشمند کار می‌کنند؛ قراردادهای مبتنی بر کد که با رویه خاصی فعال می‌شوند و توسط همه رایانه‌های موجود در شبکه تأیید می‌شوند. صاحبان محتوا می‌توانند مجموعه‌ای از این قراردادها را طوری برنامه‌ریزی کنند که با خط‌مشی‌های استفاده متفاوت برای کارشان مطابقت داشته باشد. هنگامی که کاربر نوع قرارداد را انتخاب کرد، پرداخت آنی با هزینه تقریباً صفر انجام می‌شود.
۳.این شبکه به توانمندسازی خلاقان منجر می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین جاه‌طلبی‌های تیم Render Token است. با ایجاد شبکه‌ای که در آن مصرف‌کنندگان مستقیم با سازندگان تعامل دارند، این شبکه به واسطه‌هایی که در حال حاضر بخشی از فرایند مدیریت توزیع و حقوق هستند، دسترسی فوری به محتوا را حذف می‌کند. این فناوری هزینه‌های کمتری را برای مصرف‌کنندگان و هم‌زمان سود مستقیم بیشتری را برای خود خلاق تضمین می‌کند.
آموزش گام به گام نحوه خرید رمز ارز رندر توکن (RNDR) در Coinbase

برای خرید Render Token (RNDR) در بیشتر صرافی‌های ارزهای دیجیتال، از قبل باید بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) داشته باشید تا با آن معامله کنید. خبر خوب این است که شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری یا حتی حساب بانکی خود ارزهای دیجیتال را در صرافی کوین بیس خریداری کنید.
توجه: مکان‌های دیگری برای خرید آنلاین BTC و ETH وجود دارد، اما قصد دایرم این راهنما را با استفاده از Coinbase متمرکز کنیم؛ زیرا استفاده از آن برای سرمایه‌گذاران جدید در ارزهای دیجیتال ساده‌ترین راه است.
مرحله اول: حساب Coinbase خود را راه‌اندازی کنید
اگرچه کوین بیس هم برنامه‌های iOS (iPhone) و هم اندروید دارد، ساده‌ترین راه برای راه‌اندازی حساب صرافی‌تان با آن‌ها استفاده از وب‌سایت آن‌هاست.

برای بررسی قیمت رندر به وب‌سایت صرافی‌ها بروید.
سپس آدرس ایمیل خود را در کادر شروع وارد کنید. لطفاً مطمئن شوید آدرس ایمیلی که وارد می‌کنید آدرسی است که به آن دسترسی دارید و ایمن‌ترین ایمیل شماست؛ زیرا در این صورت همیشه به‌حساب Coinbase خود وارد خواهید شد.
سپس کوین بیس از شما می‌خواهد که یک فرد یا کسب و کار را انتخاب کنید. فرض می‌کنیم شما یک فرد هستید؛ بنابراین از تنظیم کل حساب تجاری صرف‌نظر می‌کنیم. مطمئن شوید از نام واقعی خود استفاده می‌کنید؛ زیرا Coinbase از این برای تأیید حساب استفاده می‌کند.
Next Coinbase باید یک ایمیل برای تأیید آدرس ایمیل شما ارسال کند. ایمیل را باز کرده و روی لینک کلیک کنید. اگرچه ایمیل‌های تأیید ایمیل تا حدودی آزاردهنده است، از آنجا که قصد دارید حساب خود را با پول واقعی تأمین کنید، این مرحله امنیتی بسیار آرامش‌بخش است.
اکنون باید به‌حساب Coinbase خود وارد شوید (بتوانید وارد شوید). از آنجا که از پولی که به‌سختی به دست آورده‌اید برای تأمین مالی حساب Coinbase خود استفاده می‌کنید، چند مرحله تأیید دیگر وجود دارد که باید تکمیل کنید. اولین مورد تأیید شماره تلفن همراه است.

Coinbase از شماره تلفن همراه شما برای تنظیم احراز هویت دومرحله‌ای در حساب شما استفاده می‌کند که امنیت حساب شما را حتی بیشتر می‌کند. اساساً Coinbase برای هر تغییر عمده در حساب شما از جمله خرید، پیامک ارسال می‌کند.
نگران نباشید، سیستم Coinbase در هیچ زمانی پیامک های بیهوده یا تبلیغاتی ارسال نمیکند. از سیستم پیامکی تنها برای افزایش امنیت در هنگام ورود شما استفاده می‌شود.

اکنون باید منابع مالی خود را تنظیم کنید (اینکه چگونه برای خرید بیت کوین یا اتریوم خود برنامه‌ریزی می‌کنید). گزینه‌های شما یا از حساب بانکی یا صرافی شما استفاده می‌کنند.

مرحله دوم: اولین خرید خود از بیت کوین یا اتریوم را در کوین بیس انجام دهید
اکنون باید اولین خرید بیت کوین یا اتریوم خود را انجام دهید و بعد از آن برای خرید توکن رندر (RNDR) استفاده کنید. همان‌طور که در ابتدای این راهنما اشاره کردم، کوین بیس شروع سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را بسیار آسان می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به صفحات BUYS خود بروید و ارز موردنظر خود را برای خرید انتخاب کنید.
از آنجا که من یک حرفه‌ای دارای مجوز نیستم و بازار ارزهای دیجیتال بسیار بی‌ثبات است، تصمیم‌گیری درمورد اینکه کدام یک را براساس ارزش سرمایه‌گذاری کنید، به شما بستگی دارد. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بیشتر صرافی‌هایی که سرمایه‌گذاری در Render Token (RNDR) را پیشنهاد می‌کنند، به شما امکان می‌دهند با استفاده از بیت کوین (BTC)  خرید کنید.
تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید. این مبلغ دلاری است. توجه داشته باشید لازم نیست یک سکه کامل بخرید، بلکه بخشی از یک سکه را سرمایه‌گذاری خواهید کرد. دانستن این موضوع به شما در سرمایه‌گذاری‌های آینده ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. سپس منبع مالی خود را انتخاب و خرید را نهایی کنید.
توجه: هنگامی که BTC یا ETH خود را خریداری می‌کنید، متوجه خواهید شد که Coinbase هزینه کمی دارد (۳.۹۹ درصد برای خرید کارت اعتباری). نکته خوب این است که آن‌ها قبل از خرید از کل قیمت خرید به شما هشدار می‌دهند.
شما اکنون یک سرمایه‌گذار در رمز ارز هستید!
مرحله سوم: از سرمایه‌گذاری بیت کوین یا اتریوم خود برای خرید Render Token (RNDR) استفاده کنید.
اکنون زمان خرید Render Token (RNDR) با سرمایه‌گذاری خود از Coinbase است. از آنجا که Coinbase تنها برای خرید بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین، باید سرمایه‌گذاری BTC یا ETH خود را به صرافی رمز ارز دیگری منتقل کنید.
در حال حاضر می‌توانید Render Token (RNDR) را در تعداد زیادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال از جمله Binance خریداری کنید. از آنجا که هر صرافی روش خاص خود را برای راه‌اندازی یک حساب تجاری دارد، من باید آن بخش از این راهنما را نادیده بگیرم، اما بیشتر صرافی‌ها (مانند شعبه اول) یک فرایند راه‌اندازی آسان مانند Coinbase دارند. به‌علاوه از آنجا که سرمایه شما با استفاده از بیت کوین یا اتریومی که قبلاً خریداری کرده‌اید انجام می‌شود، راه‌اندازی باید زمان کمتری را ببرد.
پس از راه‌اندازی حساب تجاری خود در یکی از صرافی‌هایی که توکن Render (RNDR) را معامله می‌کنند، باید BTC یا ETH خود را از Coinbase به آن صرافی خاص منتقل کنید. این کار از طریق سیستم کیف پول شما در صرافی انجام می‌شود.
در صرافی‌ای که می‌خواهید Render Token (RNDR) را خریداری کنید، باید شناسه کیف پول BTC یا ETH حساب خود را دریافت کنید. در بیشتر صرافی‌ها، دکمه DEPOSIT را در کنار BTC یا ETH خواهید دید. وقتی روی آن کلیک می‌کنید، باید شناسه کیف پول خود را ببینید (دکمه‌ای برای کلیک‌کردن برای ایجاد به شما داده می‌شود). این شناسه کیف پول مخصوص حساب شماست.
مطمئن شوید شناسه کیف پول ارز صحیحی را که به‌عنوان کوین بیس خریداری کرده‌اید دریافت می‌کنید. بیت کوین‌ها فقط می‌توانند به کیف پول بیت کوین بروند، اتریوم فقط می‌تواند به کیف پول‌های اتریوم برود. پس از دریافت شناسه کیف پول ارز خاص خود، به‌حساب Coinbase خود بازگردید. اکنون یک بازی انتظار کوتاه انجام می‌دهید؛ زیرا انتقال شما باید از طریق اکوسیستم رمز ارز انجام و چندین بار تأیید شود. هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید؛ جز اینکه منتظر بمانید تا این اتفاق بیفتد. بسته به روز، این ممکن است ۵ دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.
خبر خوب این است که در حساب Coinbase لینکی برای پیگیری انتقال به شما می‌دهند. هنگامی که انتقال شما تأیید شد، باید در حساب صرافی شما نشان داده شود و بلافاصله آماده استفاده برای خرید Render Token (RNDR) خواهد بود. اگر اتریوم (ETH) را در Coinbase خریداری کرده‌اید، می‌خواهید به‌دنبال سرمایه‌گذاری RNDR/ETH باشید.
برای بیت کوین به دنبال گزینه RNDR/BTC باشید.
اگر رمز رندر (RNDR) گزینه سرمایه‌گذاری با استفاده از ارزی که به‌عنوان کوین بیس خریداری کرده‌اید ندارد، نگران نباشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ارز خاص معامله کنید. هنگامی که برای خرید Render Token (RNDR) آماده شدید، چند راه برای این کار خواهید داشت.
اولین مورد خرید به قیمت بازار است. این قیمت فعلی است که توکن رندر (RNDR)  با آن معامله می‌شود. خرید با این قیمت اشکالی ندارد، اما اگر فکر می‌کنید قیمت کاهش می‌یابد یا می‌خواهید آن را با قیمت پایین‌تری تهیه کنید، به محدوده قیمت نگاه کنید.
قیمت محدود اساساً می‌گوید که می‌خواهید مقدار مشخصی Render Token (RNDR) را با قیمتی خاص خریداری کنید. اگر قیمت RNDR به آن قیمت برسد، سفارش شما پردازش می‌شود. به یاد داشته باشید، با توجه به نوسانات بازار، هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت تا حد قیمت شما کاهش یابد.
توجه: مهم نیست که کدام گزینه تجاری را انتخاب کنید، قیمت خرید رندر توکن براساس ارزی است که با آن معامله می‌کنید. برخی از صرافی‌ها این را به ارز محلی شما تبدیل نمی‌کنند؛ بنابراین همیشه می‌توانید از Google استفاده کنید و چیزی مانند «۰.۰۰۲۵ BTC به «USD را تایپ کنید و Google ارزش USD را به شما می‌گوید. حالا شما به یک سرمایه‌گذار در رندر توکن تبدیل می‌شوید!
جمع‌بندی
Render Token با ایجاد سیستم غیرمتمرکز و باز برای تکمیل خدمات و پلتفرم‌های مخرب گذشته در تلاش است. توسعه زیرساخت‌های لازم هدف فازهای اول تا سوم نقشه راه مجموعه پشتیبان رندر است. از نظر برندان ایچ، خالق زبان جاوا اسکریپت یکی از بنیان‌گذاران موزیلا و بنیان‌گذار BAT، نقش RNDR در سال‌های آینده را به‌خوبی در یک پست اخیر به‌عنوان یکی از توکن‌های خاص دامنه که متصل می‌شود، خلاصه کرد. اقتصاد مجازی به یک کل منسجم و عادلانه و در عین حال غیرمتمرکز تبدیل شده است.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

ترتیبی که برای خواندن مقالات” انواع توکن ها “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *