معرفی شرکت Capital Group و ویژگی ها و خدمات آن

شرکت Capital Group یک شرکت خدمات مالی آمریکایی و یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سازمان‌های مدیریت سرمایه‌گذاری در جهان شناخته می‌شود. براساس آمار، این شرکت در حال حاضر بیش از ۲.۶ تریلیون دلار از دارایی مشتریان را تحت مدیریت خود دارد.
این شرکت با تمرکز بر مدیریت فعال و پویا، طیف وسیعی از خدمات خود را به مشتریان نهادی و سرمایه‌گذاران حقیقی در سطح جهان ارائه می‌دهد. ارائه بیش از ۴۰ صندوق سرمایه‌گذاری مشترک از طریق شرکت تابع Capital Group، ارائه خدمت مربوط به حساب‌های مدیریت شده جداگانه، ارائه سهام خصوصی، American Funds Distributors، ارائه خدمات سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران بسیار ثروتمند در آمریکا تنها بخشی از سرویس‌های پیشنهادی این شرکت هستند.
Jonathan Bell Lovelace در سال ۱۹۳۱ شرکت Capital Group را در شهر لس‌آنجلس آمریکا تأسیس کرد که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود. اکنون که ۹۲ سال از زمان راه‌اندازی این شرکت می‌گذرد، در سراسر جهان از جمله آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا فعالیت دارد.
فهرست این مقاله
تاریخچه شرکت Capital Group

در سال ۱۹۳۱ فردی به نام Jonathan Bell Lovelace یک شرکت سرمایه‌گذاری Lovelace, Dennis & Renfrew را راه‌اندازی کرد که درنهایت به شرکت سرمایه‌گذاری Capital Group تبدیل شد. Lovelave پیش از تأسیس این شرکت در شرکت کارگزاری سهام E.E. MacCrone شراکت داشت و در آنجا توانست مفهوم توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه متغیر یا سرمایه باز را بررسی کند. سرانجام قبل از سقوط وال‌استریت در سال ۱۹۲۹ سهام خود را در این شرکت واگذار کرد.
طی این سال‌ها این شرکت مالی از دانش غنی در حوزه سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت، قابلیت برنامه‌ریزی جامع و قوی‌ترین شبکه خدمات مالی برخوردار بوده و فعالانه تجارت مالی بین‌المللی خود را در سطح جهان گسترش و توسعه داده است.
ویژگی‌های شرکت Capital Group

بیش از ۷۵۰۰ نفر در دفاتر این شرکت در سراسر جهان فعالیت می‌کنند.
این شرکت خدمات خود را حوزه‌های مختلف مالی به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد.
از سال ۱۹۹۲، این شرکت سرمایه‌گذاری‌های سهام خصوصی را در ۲۵ کشور انجام داده است.
این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در جهان است.
در حال حاضر این شرکت بیش از ۲.۶ تریلیون دلار دارایی را تحت مدیریت خود دارد.

معرفی خدمات مختلف شرکت Capital Group
این شرکت در تمام بخش‌های مهم مالی خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، این خدمات عبارت‌اند از:

خدمات عرضه سهام در بازار بورس داخل و خارج از آمریکا
مدیریت مالی شرکت‌ها
انجام سرمایه‌گذاری‌های خارجی
ادغام و تملیک
درآمد ثابت
کارگزاری سهام
انجام معاملات اختصاصی
ارائه مشتقات مالی
مدیریت ثروت
کارگزاری فیوچرز
مدیریت سرمایه‌های خطرپذیر
Margin financing
ارائه طرح‌های بیمه‌ای
ارائه مشاوره‌های تخصصی

علاوه بر موارد مذکور، این شرکت خدمات مشاوره‌ای خود را برای مشتریان بخش «مدیریت سرمایه‌گذاری» شرکت ارائه داده و با انتشار گزارش‌های تحقیقاتی برتر در این زمینه، اطلاعات مرتبط با نحوه سرمایه‌گذاری حرفه‌ای و خدمات وابسته به مدیریت ثروت را به مشاغل، مؤسسات و به‌طورکلی سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.
براساس اعلام رسمی این شرکت، هریک از خدمات ارائه‌شده در این شرکت برای مشتریان به صورت اختصاصی طرح‌ریزی شده و متناسب با نیازهای شخص اختصاصی می‌شوند تا بهترین نتیجه ممکن برای وی حاصل شود.
نظر شرکت Capital Group درباره بازار ارزهای دیجیتال
براساس نظر یکی از تحلیلگران سرمایه‌گذاری سهام در گروه Capita Group، خرید و سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال در درازمدت با ضرر و زیان همراه است. از نظر وی خرید و سرمایه‌گذاری در مقدار کمی از دارایی‌های دیجیتالی شاید به‌عنوان یک تجربه یادگیری ایده بدی نباشد، اما به‌ هر حال با وجود نوسانات بازار سرمایه‌گذاری مطمئنی نخواهد بود. براساس سیاست‌های این شرکت، مشاوران سرمایه‌گذاری در این شرکت در پاسخ به درخواست مشتریان مبنی بر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به چند مورد زیر اشاره کرده‌اند:

محدوده‌ای را برای سرمایه‌گذاری به مشتری پیشنهاد داده و از مشتری می‌خواهند این سرمایه‌گذاری را یک تجربه یادگیری بدانند.
ریسک‌های موجود در این بازار را به مشتریان توضیح می‌دهند.
از مشتری می‌خواهند تا درباره پتانسیل‌های موجود در فناوری زیرساخت ارزهای دیجیتال مطالعه و جست‌وجو کند.

از مشتری می‌خواهند تا از بیت‌کوین تنها برای درک بهتر روان‌شناسی سرمایه‌گذاران بازار استفاده کند.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *