نهادهای اجرایی به یاری شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های داخلی بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس، ادیب ناصری‌پور با بیان این مطلب گفت: با توجه به نقش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در تدوین قوانین، برنامه‌ها و استانداردهای فعالیت‌های دیجیتال کشور، بیش از یک دهه است که جشنواره رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد یکی از مهمترین ایونت‌های صنعت دیجیتال ایران بوده و همواره جایگاه ویژه‌ای در بین فعالین فضای مجازی داشته است. ادیب ناصری‌پور برگزیده یازدهمین دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال افزود: نظر به گسترش و رواج بسیار سریع رسانه‌های دیجیتال و اینکه تقریبا همه خانواده‌ها حداقل از یکی از ابزارهای مرتبط با رسانه‌های دیجیتال مثل تلفن همراه استفاده می‌کنند، قطعا “جشنواره رسانه‌های دیجیتال” در معرفی پیشتازان و گروه‌های موفق این صنعت نقش موثری دارد. وی تصریح کرد: جشنواره رسانه‌های دیجیتال این فرصت را برای فعالان حوزه‌های مختلف فضای مجازی به وجود می‌آورد تا با پیشرفت‌ها و دستاوردهای رقبای خود از نزدیک آشنا شوند. این جشنواره نه تنها باعث بالا بردن انگیزه تلاشگران حوزه فضای مجازی می‌شود بلکه با معرفی بهترین‌ فعالان بخش‌های مختلف  رسانه‌های دیجیتال به جامعه، جلب اعتماد عمومی به دستاوردهای فضای مجازی کشور را در پی دارد. ناصری‌پور با اشاره به اینکه در دنیای سراسر دیجیتالی امروز، زمینه‌های همکاری بالقوه‌ بسیاری برای کسب و کارهای حوزه فضای مجازی وجود دارد، گفت: از آنجایی که معمولا اکثر کسب وکارها مشغول رشد و بهینه‌سازی محصول خود هستند از فرصت‌های همکاری و هم‌افزایی با دیگر کسب و کارها برای رشد خود غافل می‌شوند در نتیجه این جشنواره محفل بسیار ارزشمندی برای هم‌افزایی شرکت‌هایی است که در این رویداد حاضر می‌شوند. این فعال حوزه استارت‌آپ‌های فضای مجازی در خصوص انتخاب شرکت مطبوعش به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره رسانه‌های دیجیتال پارسال‌ گفت: برگزیده شدن یک استارت آپ و یا محصول در جشنواره رسانه‌های دیجیتال موجب می‌شود موقعیت‌های بسیاری برای همکاری و هم‌افزایی با دیگر فعالان این عرصه به دست آورد به خصوص که تیم داوری این جشنواره اصولا از متخصصین آگاه و با تجربه تشکیل شده است که تایید هر کدامشان بر یک محصول یا فعالیت، اعتبار ارزشمندی به فعالیت شرکت‌ها خواهد داد. ناصری‌پور خاطرنشان کرد: حضور در جشنواره رسانه‌های دیجیتال همچنین زمینه آشنایی با افراد دارای تخصص خاص  در زمینه‌های متنوع فضای مجازی را برای شرکت‌های مختلف فراهم می‌کند و بستری مناسب برای کسب و کارهای دیجیتال و علاقه‌مندان این حوزه فراهم می‌کند تا با محصولات ارزنده یکدیگر آشنا شوند، از نقاط قوت یکدیگر هوشمندانه استفاده کنند و در صورت تمایل کسب و کارشان را گسترش دهند. فرایند ثبت و دریافت آثار دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال که  همزمان با عید فطر آغاز به کار کرده است، تا 15 تیرماه 1400 ادامه دارد. «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی»، «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» و «روایت کرونا در فضای مجازی» محورهای اصلی جشنواره  امسال هستند. صاحبان بسترهای تولید و نشر، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سامانه www.platzaar.ir در این جشنواره شرکت کنند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *