وزارت دادگستری آمریکا در مورد کلاهبرداری بانکی تتر تحقیق می‌کند؛ تتر تکذیب کرد

بلومبرگ در گزارش تازه خود ادعا کرده است که وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود در ارتباط با کلاهبرداری بانکی توسط تتر را آغاز می‌کند. تتر پس از انتشار این خبر طی بیانیه‌ای، گزارش بلومبرگ را اشاره دوباره به اخبار «کهنه» برای جذب «کلیک» توصیف کرد.

به گزارش کوین دسک، بلومبرگ به نقل از افراد آگاه ادعا کرده است که وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود حول محور جرایم کلاهبرداری بانکی توسط مدیران شرکت تتر را آغاز کرده است.

پس از انتشار این خبر قیمت بیت کوین با کاهشی ۱,۰۰۰ دلاری همراه شد. این در حالی است که شرکت تتر چندان با اتهامات جرایم بانکی غریبه نیست. تتر که مسئولیت عرضه USDT، بزرگترین استیبل کوین بازار، را بر عهده دارد، سال‌هاست که با اتهام‌های این چنینی مواجه شده است.

اوایل امسال تتر و شرکت بیت فینکس (Bitfinex)، از شرکت‌های وابسته به یکدیگر، با دادستانی نیویورک بر سر جبران خسارت ۱ میلیارد دلاری کاربران توافق کردند.

در متن توافق، دادستانی نیویورک عنوان می‌کند که تتر از خدمات چندین بانک بهره می‌برده است، اما برخی از آنها، نظیر ولز فارگو (Wells Fargo)، به دلایلی نامعلوم دیگر به تتر خدمات ارائه نمی‌کردند.

بلومبرگ در گزارش سال ۲۰۱۸ خود هم ادعا کرده بود وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود در ارتباط با دستکاری بیت فینکس و تتر در بازار بیت کوین را آغاز کرده است.

تتر پس از انتظار گزارش اخیر بلومبرگ، در بیانیه‌ای نوشت:

به نقشِ پیشروی خود در این صنعت در ترویج همکاری با مقامات دولتی آمریکا و دیگر نقاط جهان افتخار می‌کنیم. همچنان به کاربران‌مان، این فناوری پیشرو و شفافیتی که بستر را برای رشد ما فراهم کرد متعهد هستیم.
The post وزارت دادگستری آمریکا در مورد کلاهبرداری بانکی تتر تحقیق می‌کند؛ تتر تکذیب کرد appeared first on رمز ارز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *